HTML

B@sszuskulcs

Ami érdekel, ami bosszant, ami annyira, nem, vagy csak érzések szavakban, vagy csak unalom karakterekben, én és a világ, a világ és én, és még sorolhatnám, de már így is elvettem a kedved az olvasástól kedves idegen.... :D Tsók

sorozatképek hanggal

I love chat - hehe

basszuskulcs 2008.12.27. 15:24

Valamelyik éjszaka rámszakadt az álmatlansággal fűszerezett unalom. Éjszaka a rendes emberek alszanak, így a barátságos chat portálokra maradnak a kattantak, az őrültek, a mánikákusok, a szexkedvelők, a magamutogatók, a kielégületlenek, és néhány értelmes beszélgetésre alkalmas emberke.

Jó buli gyanánt én is becsatlakoztam a fent említett színes csoportba... Boszorkányosan vonzom a szexőrülteket, bár nem értem a story lényegét, hogyan lehet egy chat ablakban szexuális kapcsolatot létesíteni? Ha valaki tudja erre a számomra komoly problémára a megoldást kérem ossza meg velem! Az én elképzeléseim erről igen viccesek, ha nem gond akkor prezentálnám:

Ő: ahh

én: ahh ahh

Ő: uhh

és igy tovább, és így tovább, vagy mégis hogy? a kedvencem ezen felül a magamutogató típus, aki kamera elé invitál(nincs kamerám) és még, ha nem is lát engem, ő akkor is tehetségesen megmutatja ország világnak, amint a hancúrléc kiadja a kézmosószappant és huhh. Nem értem ezeket az embereket.... Lehet, hogy a jövőben így létesítünk szexuális kapcsolatot és e-mailben kapjuk a donornak szánt spermát, hogy mi magunk végezzük a megtermékenyítést? Vagy valamelyik futár cég fogja ezt a munkát  ellátni, szakosodva arra, hogy egy órán belül itt legyenek a kis fickók, hiszen a lövés után csak egy óráig élvezhetik a virgonc életet. Megbeszélés alapján csak olyan srác lehet gyermekünk apja, aki egy órányira van tőlünk, mert ha nem akkor minek fogjunk bele? Ha kevesebb, mint egy órányira van tőlem, akkor miért nem iszunk egy kávét és utána, ha van szikra, akkor majd én segítek neki kamera nélkül is érvényesülni, de nem, nekik arra van szükségük, hogy az objektív csillogásában pixelekké válva jussanak el a csúcsig. Ezt sem fogom soha megérteni, de ez már az én gondom...

Tsók....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jekaizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr34843960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Christina Blake 2008.12.27. 17:01:29

Isteni vagy!
Ez baromi jó volt!!!!!!!!!

Egymástól leszünk függők?:-)

bunnysutra · http://hokisasszony.blogspot.com 2009.02.05. 20:36:48

Ummm... tehát meg van a módja, és meg van az is, hogy hogyan lehet szeretni. A cyber-szexnek több formája van, de alapvetően arról szól, hogy az emberek mondják egymásnak mit csinálnának, mit válaszolnának, és ilyeneket. Alapvetően a voyeur és exhibicionista embereknek jön be.

A gyerek-csinálásra ebben a világban amit felábrázoltál, majd ilyen Sperm-Bank-ba megy az ember. A pasi megadja a donor-kódját, majd te fizetsz és befecskendezed magadnak. Igen, itt a pasi ki lenne használva mint valami tenyésztő micsoda. Ő mutogatja magát a kamerában, próbálja eladni a "termelését".
süti beállítások módosítása