HTML

B@sszuskulcs

Ami érdekel, ami bosszant, ami annyira, nem, vagy csak érzések szavakban, vagy csak unalom karakterekben, én és a világ, a világ és én, és még sorolhatnám, de már így is elvettem a kedved az olvasástól kedves idegen.... :D Tsók

sorozatképek hanggal

Társfüggés helyett munkafüggés?

basszuskulcs 2009.05.06. 15:43

 Úgy fest, ma rettenetesen unatkozom, és nincs jobb szórakozásom, minthogy írjak mindenféléről. Hmm… Mi van akkor, ha az én életemből azért marad ki az egészséges társfüggés, mert lecseréltem valami másra, amiben több fantáziát és nagyobb kihívást láttam? Munkafüggő lettem. Rosszul hangzik. Most itthon ülök és csinálhatnék bármit, aludhatnék, olvashatnék, pihenhetnék, főzhetnék, vagy csak úgy fetrenghetnék a tévé előtt jobbnál jobb filmeket bámulva, de ez nem megy. Az előbb sétáltam egy felesleges kört a konyhában, hátha valami jobban csalogatni fog, mint az, hogy a leveleim nézzem, amik bentről jönnek. Kis élménybeszámolók, hogy mi is történik, amíg én nem vagyok ott. Most is igyekszem aktív részese lenni a köznek, és még innen is megpróbálok belefolyni a benti dolgokba. Ez félelmetes és fogalmam sincs, hogy mikor vette át a munka az első helyet a szórakozást a sokadik helyre visszaszorítva. Szeretem a munkám, lehet, hogy itt a gond, mert ha én is unott, utálkozó fejjel járnék dolgozni, mint sokan mások, akkor most nem okozna ez gondot. De sajnos, vagy inkább hatalmas örömömre ez nem így van. Hiányzik. Hiányzik a munka és hiányzik a társulat, hogy head set-tel a fejemen tárgyaljak, mert szeretem csinálni. Munkafüggő lettem. Még egy függőség a kávé és a cigi mellé, de talán ez kevésbé káros, mint a másik kettő, bár ki tudja. Úgy fest szép lassan belecsúsztam egy értékrend dilemmába és nem az van az első helyen, aminek ott kellene lennie, hiszen az első helyen a család/barátoknak kell állnia és majd a sokadik dolog kell, hogy legyen a munka. De az sincs kizárva, hogy ez egy újabb menekülésre és megbúvásra alkalmas hely, ahol igazán én lehetek, és még fizetnek is érte. Persze vannak napok mikor kétoldali krónikus munkaundoritiszben szenvedek, de ez nagyon ritkán fordul elő velem. Lehet, hogy csak a kisvárosi légkör kezdett el némán feltekeredni a nyakamra, hogy lassan fojtson meg, nem tudom. Hiányzik a munka, a légkör, a kollégák, a kávé, a 10 perces cigik, a közös ebéd és minden olyan dolog, ami már a hétköznapok rutinja, de ettől lesznek kerekek a napjaim. Jól érzem magam, ha ott vagyok. Most sem rossz, csak már-már honvágynak nevezhetném a hiányérzetet, bár otthon vagyok. Ez elég viccesen hangzik. Nem is tudom melyik a rosszabb, a munka- vagy a társfüggés…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jekaizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr291106357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása