HTML

B@sszuskulcs

Ami érdekel, ami bosszant, ami annyira, nem, vagy csak érzések szavakban, vagy csak unalom karakterekben, én és a világ, a világ és én, és még sorolhatnám, de már így is elvettem a kedved az olvasástól kedves idegen.... :D Tsók

sorozatképek hanggal

Végre hazajutottam!

basszuskulcs 2008.12.23. 00:00

Éljen a máv sztrájk, illetve annak felfüggesztése! Eszméletlen, hogy ha nincs kocsid akkor a város rabja maradsz! Most komolyan, tegnap egy órát álltam sorban a Népligetben, hogy vegyek egy ...urva jegyet, hogy kényelmesen felszállhasak a csak elővételes buszra, de nem jutottam el a pénztárig, mert előttem 5 emberrel elkezdtek rovancsolni, vagy csak pénzt váltottak, nem is tudom, de nem haladtunk, nekem még volt sac 6 percem indulásig, kiléptem a sorból, hogy akkor B terv, a buszok már tömve, a tömeg még grátiszban a busz oldalánál. A vérnyomásom az egekben és úgy döntöttem, hogy mindenki k@pja be és hazamentem. Nem láttam a dühtől. Reggel ébredés után azonnal volán  honlap, hogy mikor futok neki a következő jegyszerző csatának, miért ne alapon felcsattogtam a máv honlapra is és láss csodát, járnak a vonatok!!!! jeeeee! Majdnem kiugrottam a bugyimból örömömben! Cucc felkap és uzsgyi! Grátisz, a nyugati pénztáránál a szokott sorok, de előkerült két kalauz az ő kis diszkótatyijukkal és csak úgy dobálták a bátraknak a jegyeket! Kemény három szerelvényből állt a járat, de ez sem izgatott, leraktam a fenekem és már zakatoltunk is ki a városból, tartva a menetidőt és minden egyébb mást, amit ilyenkor szokás! Ennyire még soha nem örültem annak, hogy vonaton utazhatok, a busz is jó valamire, de utazásra nem igazán! Köszi máv, hogy ma hazahoztatok, remélem vissza is visztek! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jekaizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr36838408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása