HTML

B@sszuskulcs

Ami érdekel, ami bosszant, ami annyira, nem, vagy csak érzések szavakban, vagy csak unalom karakterekben, én és a világ, a világ és én, és még sorolhatnám, de már így is elvettem a kedved az olvasástól kedves idegen.... :D Tsók

sorozatképek hanggal

végre az enyém az én kis drágám! :D

basszuskulcs 2009.03.16. 23:28

 Új szerelmem van, nem, nem pasi, még véletlenül sem, hiszen nehéz egy pasit úgy szeretni, mint az én kis drágámat! Lángoló szerelemmel rajongok érte, bár ezt most a notim nem hallhatná, de mivel szoros együttműködésben vannak, így talán nem lesz féltékeny a dolog miatt... :D 

Szóval ő az én kis szerelmem...

Szerintem gyönyörű, és tehetséges és különben is. Igen tudom, vannak nála jelentősen jobb gépek is, de az én igényeimnek tökéletesen megfelel, a képek, külön kis csodák, és Margarétában megtaláltam a lencsém elé rakható legtökéletesebb modellt, hiszen amint színpadra lép, egy olyan oldala ragyog fel, hogy azt szavakkal nem lehet kifejezni. Gyönyörű lesz, csodálatos fényt áraszt és már-már belepirulok, de életet lehell a képeimbe, élnek, mozognak és lélegzenek. Nagyon szeretem fotózni Őt!

Ja és persze a csatolt programok, amivel úgy lehet játszani egy fotóval, ahogy csak kedvünk tartja. Kiemelni, eltűntetni, vagy csak spontán varázsolni, én még csak a kezdet kezdetén járok és csodálkozva nézem, hogy mit hogyan lehet alakítani, átformálni, forgatni és csak csodát tenni... Szertem a gépem, és szeretem a fotóim, boldoggá tesznek, és ez jó! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jekaizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr831006649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása