HTML

B@sszuskulcs

Ami érdekel, ami bosszant, ami annyira, nem, vagy csak érzések szavakban, vagy csak unalom karakterekben, én és a világ, a világ és én, és még sorolhatnám, de már így is elvettem a kedved az olvasástól kedves idegen.... :D Tsók

sorozatképek hanggal

Beteg... Szenved... Utálja...

basszuskulcs 2009.03.25. 18:43

 Rámszakadt egy megfázás, nagyon utálom, hiszen ilyenkor a puszta levegővétel is gondot okoz az orromban felszaporodott trutyi miatt. Ezt természetesen megspékeli az én drága hőn szeretett szervezetem egy kis lázzal, fájó, lángoló torokkal és az orrcimpám vöröslő fájdalmáról már ne is beszéljek. Tea... töménytelen mennyiségben fogyasztom, de mintha árral szemben úsznék, azonkívül, hogy megégeti a nyelvem és ugye sokat kell tőle pisilni járni teljesen hatástalan. Egy fél őserdőt kivágtak már miattam, hogy legyen elég papírzsepim, amivel rojtosra dörgölhetem a nózim és a szám fölötti részt. Ha véletlenül kihagy az orrfolyoás, akkor szinte lágra kap és nincs mivel eloltani... Nagyon utálok beteg lenni, mert ilyenkor arra vagyok ítélve, hogy itthon kell fetrengenem a jó meleg takaró alatt. Nem izgat már a tv, a net, az alvás, egész pontosan semmi... áááááááááááááá Nagyon utálom, ha beteg vagyok... :D de most ez van, nem baj, szombaton koncert, addig igyekszem magam összeszedni!!! I love Rock and Roll!

 

2009. Március 28. 20 óra, Budapest, Könyvtár (VIII. Múzeum krt. 4.)

Jól látjátok, elérkezett ez a pillanat is, egy koncert erejéig, Gitta születésnapja alkalmából összeáll az ős-GRB, a zenekar legelső felállása.

Az estet a különleges vendégként fellépő Titusz, Bob és Lackó részvételével a 2004-2007 közötti felállás nyitja az akkori dalokkal.

Ezt követően színre lép a GRB feltörekvő négyesfogata megszokottan dinamikus és slágergyanús műsorával.

Hangfelelős Béla barátunk a Szódából. 

Kihagyhatatlan este! 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jekaizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr881025397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kankalin007 2009.03.26. 21:50:09

Én ott leszek az tuti :):):)
süti beállítások módosítása