HTML

B@sszuskulcs

Ami érdekel, ami bosszant, ami annyira, nem, vagy csak érzések szavakban, vagy csak unalom karakterekben, én és a világ, a világ és én, és még sorolhatnám, de már így is elvettem a kedved az olvasástól kedves idegen.... :D Tsók

sorozatképek hanggal

bye-bye fiúk...

basszuskulcs 2009.01.25. 00:41

Itt a story vége... Lemondok a férfiakról... De most komolyan, mit lehet velük kezdeni, én még mindig nem jöttem rá, hogy hová is tettem a leírást, a használati utasítást, és a garanciapapírt, hogy visszavigyem a boltba, ha nem a megfelelő modellt választottam.

A minap totálisan bepöccentem egy pillanat alatt az egyik díszpéldányra, ezért egy huszáros vágással kipateroltam az életemből, csak hogy érezze a törődést, mert ha csak dühít, és soha nem lehet rá semmiben számítani, akkor mit kezdjek vele? Miért legyek vele jó fej, miért pazaroljak rá időt és energiát?

Úgyhogy tisztelt hölgyek és urak, én itt feladtam, megmaradok az örök szerelemnél, legyen az zene, könyvek, barátok, család és fotók...

 

J

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jekaizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr18900638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Christina Blake 2009.01.26. 13:37:30

Látod,én mindig mondom,hogy legyél inkább leszbikus:-)))

bunnysutra · http://hokisasszony.blogspot.com 2009.02.04. 19:04:27

Megint én. Hogy mit lehet a férfiakkal kezdeni? Hát, tedd azt amit a pasik és ne a fejeddel gondolkozz hanem azzal ami a lábad közt van. Rögtön látod is milyen jól megy minden! ^_^

Tudod, van kétféle pasi a világon, de csak közeli megfigyeléssel lehet őket megkülönböztetni, mert külsőre ugyanolyanok. Van a "kocsi" fajta, amit tudod, megszerzel, megtartasz, vigyázol rá, figyelsz a motorra, minden kis zajára, megszeretsz, helye van az életedbe, költségvetéskor számba veszed, vele tervezel kirándulást... és van a "golyóstoll" fajta: fogod, használod aztán kicseréled, mert elfogyott vagy elhagyod a bankban, a boltban, kölcsön adod barátnődnek, idegennek... kit érdekel? Elveszett? Mész az Ápiszba és veszel egy másikat. ^_^

Christina Blake 2009.02.11. 14:48:27

Én maradok a "kocsi"-nál:-)
süti beállítások módosítása