HTML

B@sszuskulcs

Ami érdekel, ami bosszant, ami annyira, nem, vagy csak érzések szavakban, vagy csak unalom karakterekben, én és a világ, a világ és én, és még sorolhatnám, de már így is elvettem a kedved az olvasástól kedves idegen.... :D Tsók

sorozatképek hanggal

emlékezetünkben minden megszépül

basszuskulcs 2008.12.29. 00:00

 Valamikor januárban ő volt az álompasi, akivel minden klappolt, de sors anyám közbe szólt, mint mindig, talán hallgatnom is kellett volna rá... Margaréta barátnőm szabályosan féltett ettől a dologtól, de én vázoltam neki, hogy jelentősen egyszerűbb lesz az életem, ha találkozom vele. Ekkor ezt még én sem hittem el, de remekül hangzott. A minap megesett a nagy eset és némi iróniát érezve álltam a folyoson magamba szívva a füstöt, hogy igazam volt, az emlékeim becsaptak. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy már nem jó pasi, és nem jó vele a szex, de emlékeimben jelentősen jobbak voltak az együtt töltött éjszakák, és a srác is jelentősen nagyobb hatással volt rám... Ezzel kénytelen kelletlen, vagy talán boldogan,de lezártam az aktát... Gáz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jekaizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr40847626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása