HTML

B@sszuskulcs

Ami érdekel, ami bosszant, ami annyira, nem, vagy csak érzések szavakban, vagy csak unalom karakterekben, én és a világ, a világ és én, és még sorolhatnám, de már így is elvettem a kedved az olvasástól kedves idegen.... :D Tsók

sorozatképek hanggal

Tahómanó újra támad....

basszuskulcs 2009.03.28. 15:01

Kutakodsz és szemlélődsz, majd találsz egy linket. Rákattintasz... Hanyagul görgeted, mikor meglátsz egy képet és olvasni kezdesz... Magadra ismersz és háborogva kommentet írsz, nem is egyet rögtön kettőt. Majd a biztonság kedvéért előveszed a szótárat, megnézed, hogy benne van-e a tahómanó kifejezés, és valóban ott van-e a képed... Nincs, de akkor hogy tudott valaki ilyen pontosan meghatározni engem? - kérdezed magadtól, de nincs válasz, hiszen te tökéletes férfipéldány vagy! Mucho vagyok! Medvét ölök! Bokorba szarok! Ááá... Ez csak valami elírás lehet, vagy egy görbe tükör, a magad mélységével mélységesen megsértődsz és hisztikézni kezdesz, mint egy igazi Férfi... Megfenyegetsz egy nőt, mert hát kemény vagy, mint a Vídia! Igen férfi vagy, vagy inkább elrettentő példa?! Nem tudom, ha rólam írnának ilyen kis vicces storykat elgondolkodnék... Ja! Itt a gond, hiszen az "agyam" a boxeremben lifeg... Kettő van belőle mégsem működnek... Bár hogyan is tehetnék, hiszen gyerek cipőben járnak még... A két kis ügyes kezem nem volt elég serkentő nekik, de mikor megkapták azt a sanszot, hogy oda bejussanak, akkor vérszívó döggé váltak és most sértett az egójuk. Ez az a pont, mikor nem marad más, mint a kislányos hajtűdobálás hálátlan feladata. Kipirult arc, megemelkedett pulzusszám és az én most jól megmondom érzése! Igyekszem, próbálkozok, elküldök egy reakciót, majd küldök még egyet, hogy jó mélyen, mint amilyen én vagyok nyomatékosítsam, hogy igen az alfa hím ebbe a rengetegbe érkezett! Már alig vártunk, bár te is csak elrettentő példa vagy, egy rossz vicc, amin csak kacagni lehet, de ezt is csak szánalomból... Remélem a telefon még jól működik! :D

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jekaizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr601031324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

basszuskulcs 2009.03.28. 15:11:33

A fent említett kommentek igény esetén kérhetőek tőlem, de mivel ez az én blogom; így moderálásra került...

Kis Mocsok 2009.03.28. 15:52:33

Ennél szebben nem is lehetett volna fogalmazni^^

Christina Blake 2009.03.29. 14:55:30

Jujj Kicsim! Ez az az "inteligens" fiatalember???
süti beállítások módosítása