HTML

B@sszuskulcs

Ami érdekel, ami bosszant, ami annyira, nem, vagy csak érzések szavakban, vagy csak unalom karakterekben, én és a világ, a világ és én, és még sorolhatnám, de már így is elvettem a kedved az olvasástól kedves idegen.... :D Tsók

sorozatképek hanggal

az őszinte mosoly ereje...

basszuskulcs 2009.02.20. 00:06

 Ma a város legnagyobb plázájában voltam, rossz időbeosztásomra való tekintettel este intézem az ügyim nagy részét. Kellő megvetéssel végigmentem a kikövezett folyosókon, hogy eljussak abba az üzletbe, ahol alapvetően minden olyan dolgot megkapok, amire szükségem van legyen az élelmiszer, vagy vegyiárú, esetlegesen néhány technikai eszköz, mikor mire van szükségem. Lassú pénztáros, konok pénztárgép, kedves meleg fiatalember a vevőszolgálaton. Hazaindultam, baktattam ugyanazokon a folyosókon, mikor megláttam egy keleti édesanyát tüneményes gyermekével. Egy szokásos mégis sajnos ritkán látott szertartást nézhettem végig. A gyerkőc a padon ült és az anyukája kis lábikójára a szokásos "dugi-dugi" módszerrel próbálta feltornászni a kis csizmáját. Előbb a gyermek mosolygott rám, majd mikor az édesanyja, is meglátta, hogy mosolygok széles mosolyt kaptam tőle is. Talán valóban ki kelllene jutnom keletre, és megnézni a mosoly országát. Mikor felejtettünk el mi mosolyogni? Ez a két csodás sugárzó pofi elűzte az összes borut a fejem fölül és mikor e sorokat írok, most is mosolygok. Csak egy mosoly, amit jó adni és még jobb kapni! Mosolyogj sokat, mert ez boldoggá tesz téged, és ha ügyes vagy másokat is! :D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jekaizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr25953971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oO_Oo 2009.02.26. 21:49:21

Minden tiszteletem a Tiéd ... én a bevásárlóközpontokba csak kétheti hideg élelemmel vagyok hajlandó belépni, lévén rendszeresen eltévedek. Legutóbb 2 órát bolyongtam a MOM-ban. Bejött a mondás, miszerint a szegény embert még az ág is húzza ... éhes, fáradt és nyűgös voltam miközben próbáltam kitalálni, hogy akkor most melyik lift is áll meg azon a szinten ahol a kocsit hagytam és egyébként is hol parkoltam le, mindeközben cipeltem kis kacsóimban életem értelme új számítógépét (rohadt nehéz egy dög volt) ... asszem én is jobban bírtam volna a kíntúrát, hogyha v.ki rám mosolyog, vagy csak barátságosan vállon vereget és azt mondja kitartás, már látszik az alagút végén a fény (csak miért dudál??!!)
süti beállítások módosítása