HTML

B@sszuskulcs

Ami érdekel, ami bosszant, ami annyira, nem, vagy csak érzések szavakban, vagy csak unalom karakterekben, én és a világ, a világ és én, és még sorolhatnám, de már így is elvettem a kedved az olvasástól kedves idegen.... :D Tsók

sorozatképek hanggal

hiányzik...

basszuskulcs 2009.03.08. 15:35

Az elmúlt három és fél évben, mióta egyedül vagyok egészen leszoktam mindenről, ami egy párkapcsolatban benne foglaltatik. Tény, hogy nem sok minden hiányzik az adott ritusok közül, de egy valami mégis szöget ütött a kis fejemben, mikor az éjjel valamire felrévedtem. Hiányzik a csók. Ez az egy dolog, ami igazán hiányzik. Tudom bagatel dolog, és ha megkapnám nap, mint nap, akkor nem lenne értékes, de már nem tudom megmondani mikor volt utoljára igazi csókom. Az a finom, puha ajak érintés, amire csak néhány pasi képes, mert ugye itt is kevés olyan van, akivel egy hullámhosszon vagyok, mea culpa. Még mindig emlékszem az elsőre, a rémületre, ami akkor bennem volt, hogy jesszum pepi!!! mit is kell ilyenkor csinálni, de a megoldás jött magától. Sőt a 3-ra is nagyon emlékszem, ugyanezen az éjszakán történt, söröztünk, hideg volt a nyelve és sör íze volt, ez alapból rosszul hangzik, de akkor tökéletesen jó volt. Hiányzik, nagyon, talán most jobban, mint az igazi nagy ölelések... buááááááá 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jekaizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr47989406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bunnysutra · http://hokisasszony.blogspot.com 2009.03.09. 18:45:56

A csókot sose unja meg az ember, sose lesz belőle rutin. Az emberből lehet, de a csók varászlatos... az sose veszti el az erejét.

bunnysutra · http://hokisasszony.blogspot.com 2009.03.09. 18:50:26

A csók varázslatos magában. Az sose unod meg. Minden mást megunhatsz, az embert a szexet vele, a lakást, a könyveket, a szavait, a hangját, de a csók... a csók az marad.

Minden csók marad.
süti beállítások módosítása