HTML

B@sszuskulcs

Ami érdekel, ami bosszant, ami annyira, nem, vagy csak érzések szavakban, vagy csak unalom karakterekben, én és a világ, a világ és én, és még sorolhatnám, de már így is elvettem a kedved az olvasástól kedves idegen.... :D Tsók

sorozatképek hanggal

Ambrózia és Guru, avagy a hiperaktív bipolaritás esete...

basszuskulcs 2009.02.24. 19:09

 

Drága barátnőm Ambozia szerelembe esett egy Guruval, aki szeret virágról virágra szállni. Ez már feszültségre adhat okot, hiszen az én Szerelmetes Ambroziám minden, csak nem független, így a csalfa rossz …urvák népes táborához csatlakozott csipetnyi botladozásával. Hmm… Guru barátunk a korrektség mintaképe, ezért sajnos semmiképp nem tudom elmarasztalni, hiszen ő korrekt módon közölte, hogy milyen céllal épít ki rokonszenves viszonyt a fent említett leányzóval. Ő ebbe belement, majd bekapcsolt a kapcsolatfüggők kémiája, és se Istent, se embert nem ismerve totálisan belehabarodott a drága Guruba. Ezzel sem lenne még gond, hiszen a szeretői jogviszony nem egy rossz dolog, főleg, ha mi vagyunk a csalfák, de mikor Gurunk vérmérséklete magas bércekre hágott, és ennek hevében egy másik közismert tündérrel hágott, akkor eltörött az a bizonyos mécses. Gurunk jóindulatát kifejezve a két arcán csúszó angyalkának elregélte, hogy szíve egy harmadik nő kegyeiért kalapál egyre hevesebben, ekkor az én Ambroziám mit sem foglalkozva a megaláztatással továbbra is kegyeibe és ölébe fogadta volna a hősnek nem mondható daliát. Itt én már totálisan elképedtem, hiszen inkább hasonlít eltaposni való csúszó-mászóra, mint gerinces, tartással megáldott úrinőre. Most saját romjain üldögél és nyakig merül az önsajnálat szürkés fekete kőolaj sűrűségű mocskába. Ezzel sincs gond, hiszen meg kell gyászolni azt, ami fáj… de mikor már az üveg után nyúlok az gond. Ő élete, nem menthetem meg, mert nem akarja, hogy megmentsék, bántom én is nap mint nap. Durva véleményeket vágok az arcába, hogy végre felébredjen és megrázza magát. Kezd hiperaktív bipolaritásba zuhanni, hiszen a hangulatváltásai nagyon intenzívek. Az egyik pillanatban még tele szájjal röhög a következőben a sarokba fordulva bőg. Szerelmes és bolond, hazudik annak, aki szereti, és hisztiben fetreng egy olyanért, aki lesz@rja magasról. Hmmm… Már csak az a kérdés, hogy harcba szállja ellene azért, hogy összeszedje magát, vagy hagyjam, hogy elinduljon a lejtőn, amin már soha nem fog tudni visszakapaszkodni…?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jekaizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr24963602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bunnysutra · http://hokisasszony.blogspot.com 2009.02.25. 18:50:11

Ambróziát, épp úgy mint Szitakötőt, hagyni kell, hogy szétverje magát a szakadék szikláin. Nem fogja megérteni mások szavaiból a jó tanácsot. Volt nekem egy barátnőm aki három évvel ezelőtt férjhez ment a világon legrosszabb emberéhez. Mondta is neki mindenki, hogy ne tegye, hogy tartson egy olyan 33 éves embertől aki már harmadszorra házasodik, és aki azért hagyta ott második feleségét, mert lányt szült neki. Ő mégis hozzá ment.

- Ez akarod csinálni? - kérdeztem tőle.
- Ezt.
- Jó.

Aztán jött az ivászat, a feleségverés pár nappal az esküvő után, a barátnőm értékeinek eladása, elkobozása. Jött megbánva, sírva.

- Igen, tudom, hogy mondtad! - mondta.
- Nem, - mondtam én. - Megkérdeztem ezt akarod-e, és azt mondtad, hogy ezt. Szerintem legközelebb biztosabbnak kell lenned válaszaidban.

Sajnos nem élhetünk másokért. Mindenkinek saját hibáiból és fájdalmaiból kell okulnia.

oO_Oo 2009.02.26. 22:25:44

Azt hiszem Ambrózia annak ellenére, hogy velem egykorú még igencsak gyerek cipőben jár néhány téren. Először is olyan embernek önti ki a lelkét akit szerintem fikarcnyit sem érdekel ő maga, csak úgy jófejségből pátyolgatja (és tudod, hogy nem rólad beszélek ugye?). Másodszor szerintem annak aki segíteni akar, ne kelljen könyörögni azért, hogy segítséget nyújthasson. A durva beszólásaiddal előbb-utóbb csak elmarod magadtól és megromlik a viszonyotok. Ne cseszegesd, ne bántsd, de ne is asszisztálj az agonizálásához. Ha sír nem kell pátyolgatni, nem kell odarohanni, hogy mi a baj? De ha ő jön, hogy segíts, mert nem bírom ... ott ne hagyd! Segíts neki, ahogy csak tőled tellik :) Harmadszor nem tartom korrekt dolognak, hogy a régi párját így átveri. Az, hogy elcsábult egy harmadik felé azt hiszem sokmindent elmond. El kéne gondolkozni azon, hogy nem csak a megszokás tartja-e össze még őket, vagy esetleg Ambrózia félelme a változástól. Régóta együtt van a párjával, sok szálon kapcsolódik az életük. Közös lakhely, közös baráti kör stb. Tapasztalatból tudom, hogy nem könnyű ilyen helyzetben azt mondani, hogy Drágám bocsi, de ennyi volt ... Egyetlen jó stratégia van ilyenkor. Az ember leül és kőkeményen belenéz a saját lelkébe és megkérdezi magától, hogy szeretem még? Van még értelme együtt maradni? Ha úgy dönt, hogy már tényleg csak azért van vele, mert megszokta, akkor nincs más hátra, mint előre... Vegyél egy mély levegőt, szorítsd össze a fogad és hajrá ... mert ez nagyot fog szólni!!! :)
süti beállítások módosítása